четверг, 20 февраля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні:
  • Перехід до процесу навчання вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів
  • Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості
  • Учні мають бути активним у власному навчанні
Роль і місце диференційованого навчання:
  • Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати,  навчальне середовище
  • Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів
  • Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні

Комментариев нет:

Отправить комментарий